Essoten valtuustoaloite

Suvi Tiihoselta tervetullut Essoten valtuustoaloite

Päätoimittaja Timo Laitakari

Länsi-Savo, Mikkeli

Suvi Tiihosen tervetullut aloite avaa mahdollisuuksia uudistaa ja monipuolistaa terveydenhuollon  tarjoamia terveyden ja sairauksien hoidon palveluja. Kiitän Länsi-Savoa uutisen julkaisemisesta.  Muistutan kuitenkin, että Lääkäriliitto, jonka kantaa Tiihosen aloitteesta lehtijutussanne kysyttiin,  on ammattiliitto. Se edustaa yhtä Suomen vaikutusvaltaisinta terveysalan ammattikuntaa.

Tasapuolisuuden nimissä pyydän, että Länsi-Savo julkaisee myös luontaishoitoalan eli täydentävien ja vaihtoehtoisten hoitojen ammatinharjoittajien näkemyksen Suvi Tiihosen aloitteesta. Aiheesta lisää liitteessä.

Ilkka Westman

Luontaishoitoalan Foorumi ry, puheenjohtaja

Akupunktioammattilaiset ry, puheenjohtaja

Sähköposti: info(at)luontaishoitoala.fi